קידום אתרים הוא חלק בלתי נפרד ואף חשוב במיוחד בקידום, פרסום ושיווק העסק שלכם, ולכן כיום בעלי עסקים רבים משתמשים במקדמי אתרים על מנת לגייס יותר לקוחות וגולשים לאתר. לקידום אתרים ישנן מגוון יתרונות ביניהם: פרסום חודשי זול יותר, פרסום איכותי ומהיר, קביעת יעדים, בניית אסטרטגיה שיווקית, הגדרת מטרות ועוד.
בשל שלל היתרונות של קידום אתרים והיות וקידום באינטרנט הוא אחד כלים המנצחים לשיווק, מחפשים בעלי עסקים רבים את החברה לקידום אתרים שתהיה הטובה ביותר עבורם.
בעלי עסקים מסוימים בוחרים לקדם את העסק שלהם בכוחות עצמם. לשם כך ייתכן כי יבחרו לעבור הכשרה מקצועית בעזרת קורס קידום אתרים או למידה עצמית באמצעות בלוג של מקדם אתרים מקצועי כזה או אחר. עם זאת, לא לכולם יש את הזמן והאנרגיות על מנת ללמוד את תחום השיווק הדיגיטלי בעצם ופונים לחברה מקצועית שתספק להם את השירות הזה.
אז כיצד ניתן למצוא חברה מושלמת לקידום אתרים? קבלו מספר נקודות חשובות שצריך לקחת בחשבון כאשר בוחרים חברה לקידום אתרים.
עוד דברים מעניינים:
- איזה קידום מתאים לעסק שלך: אורגני, ממומן או אולי שניהם?
- איך פינטרסט הפכה לאמצעי שיווק יעיל בתחום הלייף סטייל
קידום אתרים יעיל
כאשר אתם מחפשים חברה טובה לקידום אתרים חשוב שהחברה תדע ותבטיח שבעקבות הקידום האתר שלכם יגדיל את החשיפה שלו במנועי החיפוש (בד"כ לא נהוג להתחייב על מיקומים ספציפיים) ובעקבות כך יקבל יותר טראפיק ויותר פניות/מכירות. חשוב למצוא חברה בעלת ניסיון וידע שתוכל להתאים את האתר שלך למנוע החיפוש ומתוך כך גם לקדם אותו.
שקיפות מלאה
חשוב שהחברה שתבחרו תהיה אמיתית וכנה עמכם. חברה אמינה תסביר לכם מול מי התחרות שלכם, עד כמה היא תהיה קשה ומהן התוצאות האמתיות שתוכלו לקבל בעקבות הקידום בגוגל. בעקבות התחזיות ואמיתות המידע – תוכלו לדעת כמה תרצו להשקיע בקידום אתרים ולאיזו תקופה. זיכרו – יש המון חאפרים בשוק.
ניהול קמפיין
בבחירת החברה חשוב לבחור בכזאת המתמחה בניהול קמפיין בגוגל. שימו לב כי החברה יכולה לבצע עבורכם פילוח קהלי יעד, ניתוח ומדידה לביצוע אופטימיזציה לקמפיין, הבנה באפיק הדיגיטלי ועוד. חשוב שלאנשי המקצוע של החברה יהיו שיטות מוצלחות לבנייה וניהול של קמפיינים ב Google Adwords.
קידום אתרים אורגני
שימו לב כי ניתנת לכם האופציה לקידום אתרים אורגני. קידום זה מסייע להגיע לתוצאות הראשונות בתוצאות האורגניות של גוגל (לא התוצאות בתשלום). קידום מסוג זה כולל מאות פרמטרים שמרכיבים את תוצאות הקידום בגוגל, וחשוב שהחברה לקידום אתרים תדע את הפרמטרים החשובים באתר שלך כגון: חווית משתמש, קישורים חיצוניים, תוכן, מהירות תגובת האתר, היררכית האתר ועוד. בחרו בחברה בעלת ניסיון רב בקידום אתרים. באתר עולם הטכנולוגיה (TechWorld) ניתן להתעדכן רבות ולמצוא עוד מגוון טיפים בתחום השיווק הדיגיטלי ובפרט קידום אתרים.
עיצוב האתר
אם אתר שלכם זקוק לשדרוג, יש לבדוק אם החברה שאתם בוחרים מתמחה בעיצוב אתרים ושדרוגם. חשוב שהאתר שלכם יראה טוב ומזמין, וזאת לצד הקידום שאתם מבצעים. אתר אינטרנט בנויה כהלכה מאפשר יותר תוצאות קידום ויותר לקוחות חדשים. האתר עליו להמיר גולשים ללקוחות, ואם לא יעשה זאת – הוא אתר שאינו יעיל.
תוכן
אתר טוב ומקודם חייב בתוכן איכותי. תוכן איכותי הוא תוכן שנכתב על ידי כתב תוכן מקצועי שעובד בסנכרון עם החברה לקידום אתרים. התוכן עליו להיות איכותי ומקורי, וחשוב שהוא יהיה אמין. שימו לב כי שיווק באמצעות תוכן נעשה בצורה בו נוצר תוכן אינפורמטיבי איכותי ואותנטי, וכי הגולשים נהנים מתוכן טוב ולא פרסומי, לתוכן יש ערך למוצר וללקוח, וכי התוכן מאפשר חשיפה גדולה יותר של המוצר שלכם.
המרה
המרה הינו תהליך שיווקי שנועד לשפר את יחסי ההמרה באתר עם התנועה בקיימת. בחרו חברה המתמחה בהמרות שיכולה להגדיל את התנועה שלכם. חשוב לבצע בחקר סטטיסטי על הכניסות לאתר שלכן, ולשים לב למתחרים שלכם. חברה טובה לקידום אתרים תוכלו להתבסס על נתונים אמפיריים וניסיון, כדי לשפר את היחסי ההמרה באתר, לדגום השערות רלוונטיות באמצעות מבחנים, ולהגדיל את התנועה הקיימת באתר.
התחילו לקדם את האתר שלכם
לסיכום נאמר שאם מצאתם חברה לקידום אתרים שמוצאת חן בעינכם ונראה שעונה על כלל הדרישות שלכם – חשוב להתחיל בקידום אתרים. תוצאות של קידום אתרים ניתן לראות לאחר שלושה חודשים, שבהם האתר נבנה, מעודכן ומקודם.