• שיווק באינטרנט
  • אודות המגזין
  • צוות המומחים
  • המגזין ברשת
  • צור קשר
שיווק באינטרנט מפי המומחים שיווק באינטרנט מפי המומחים
  • יזמות וניהול עסק
    • כסף באינטרנט
    • פרילנסינג
    • פיננסים בעסקים
    • מכירות
    • ניהול זמן
    • התפתחות אישית
    • ארגז כלים לעסקים
    • שונות
  • שיווק ופרסום באינטרנט
    • קידום אתרים אורגני
    • פרסום ממומן בגוגל
    • בניית אתרים
    • שיווק בפייסבוק
    • שיווק באינסטגרם
    • שיווק במייל
    • שיווק בווידיאו
    • כתיבת תוכן וקופירייטינג
    • מוצרים דיגיטליים
    • תכניות שותפים
    • עיצוב גרפי לעסקים
    • ניהול מוניטין ברשת
  • ראיונות עם מומחים
  • מרקטינג צ’אנל
  • תוכן פרימיום
  • חנות המגזין
בניית אתרים

טעויות שבעלי אתרים עושים באתר שלהם – חלק א’

110 0
by אסף אפשטיין
אפריל 16, 2020מאי 11, 2020
טעויות שבעלי אתרים עושים באתר שלהם – חלק א’
0 Share 11views
FacebookTwitterlinkedin

כאשר רוצים להקים ו/או לנהל אתר שישרת את תהליכי השיווק האינטרנטיים, חשוב לשים לב למספר דברים שחייבים להיות כלולים באתר העסקי. במהלך עבודתי עם בעלי עסקים רבים, שמתי לב שישנן טעויות שבעלי אתרים עושים באתר האינטרנט שלכם שחוזרות על עצמן. מאמר זה הוא הראשון מתוך שניים שיסקרו את הטעויות הללו וכיצד להימנע מהן.

העדר מטרה ברורה לאתר

כאשר בעל עסק ניגש למלאכת הקמת האתר העסקי שלו, עליו להגדיר מראש לאיזה קהל יעד הוא פונה ובהתאם לכך לתכנן את מבנה האתר. בעלי עסקים רבים מקימים אתר שהם עצמם אוהבים, ולהם הוא נראה טוב.

טעות חמורה!!!

כאשר מתכננים אתר, חייבים להכניס אליו אלמנטים ש”מדברים” לקהל היעד. דבר נוסף, שבעלי עסקים שוכחים לשאול את עצמם זה “למה שהגולש יפנה דווקא אלי?”.
אני לא רוצה להיכנס כאן לנושא של מיתוג העסק, אבל כאשר מתכננים אילו תכנים יועלו לאתר, חייבים לדאוג להעלות תכנים שיציגו את הבידול שלנו מול המתחרים, ובעצם יענו על השאלה “למה אני”.

אי ביצוע מחקר מילות מפתח


קהל היעד של העסק מדבר בשפה מסוימת ובמונחים ספציפיים, וכך הוא גם מחפש את הפתרונות, שהוא זקוק להם, בגוגל.
חשוב מאוד לדאוג שהתכנים באתר יכילו את מילות המפתח וביטויי המפתח שבהם קהל היעד של העסק משתמש ולא את אלה שאנחנו, כבעלי עסק, חושבים שצריך לשים. השתמשו בכלי מילות המפתח של גוגל ובדקו באיזו שפה מדבר הקהל שלכם.
לדוגמא, האם הוא מחפש “דיקור סיני” או “טיפול בכאבי ראש”. אין טעם “להפציץ” את האתר בביטוי “דיקור סיני” כאשר בפועל מה שמעניין את קהל היעד הוא פתרון לכאבי ראש.

העדר ניווט ברור לגולשים

כאשר מתכננים את התפריטים באתר, חייבים לדאוג ששמות הכפתורים יעידו על מה נמצא אחרי הקליק.
אם כתבנו “אודות” הגולש יצפה למצוא מידע על החברה/העסק ולא עמוד מכירה למוצר או שירות כלשהו.
מומלץ לשים תפריט בחלק העליון של האתר, וגם בחלק התחתון שלו. אבל לא מומלץ לחזור על אותם כפתורים בשניהם.
שימו בתפריט התחתון קישורים כמו תנאי שימוש, צור קשר ומפת אתר. זה יספיק בהחלט. אם כבר עלה עניין מפת האתר, כדאי מאוד שתהיה באתר שלכם אחת כזו. זה טוב גם מול גוגל, וגם מול הגולשים (מסתבר שישנם גולשים שמשתמשים במפת האתר כדי לנווט
בעמודי האתר)

עיצוב מוגזם הוא אחד מאותן טעויות שבעלי אתרים עושים גם כן:

אני מאמין שעיצוב אתר צריך להיות פשוט ככל האפשר, ללא פירוטכניקה מיותרת, שתסיח את תשומת הלב של הגולש מהעיקר – תכני האתר. לדעתי עיצוב טוב של אתר יכיל תמונת כותרת עליונה עם שם העסק, לוגו וסלוגן (אפשר לשים גם פרטי יצירת קשר, אם מתאים), תפריט עליון, סרגל צדדי שמכיל הצטרפות לרשימת תפוצה וחיבור למדיה החברתית (מיד אתייחס לזה), והחלק העיקרי של העמוד
יכיל את תכני האתר. כשאני מעלה את הנושא של הפירוטכניקה המיותרת, הרבה שואלים אותי למה הכוונה. ובכן, לדעתי, אתר עסקי צריך להמעיט באלמנטים גרפיים שזזים על המסך. זה לא מועיל, ואפילו פוגע בקשב של הגולש.

לסיכומו של דבר, כאשר מתכננים את האתר, חשוב לתת את הדעת למה קהל היעד מחפש, איך הוא היה רוצה שהאתר שלנו יהיה בנוי, ואילו תכנים הוא היה מצפה למצוא בו. במאמר הבא אסקור את הטעויות שבעלי עסקים עושים אחרי שהאתר באוויר.

Prev Post

בחירת ספק אחסון מתאים לאתר

Next Post

איך לבנות ניוזלטר בצורה נכונה

More posts

בניית אתרים
איך לשפר את חוויית המשתמש באתר שלכם בשנת 2020?
ינואר 14, 2020ינואר 14, 2020

איך לשפר את חוויית המשתמש באתר שלכם בשנת 2020?

כסף באינטרנט
איך ילדים יכולים להרוויח כסף
יוני 5, 2015אפריל 4, 2019

איך ילדים יכולים להרוויח כסף

שיווק ופרסום באינטרנט
איך חברת וילונות יכולה לשווק את עצמה באמצעות האינטרנט
דצמבר 2, 2019דצמבר 2, 2019

איך חברת וילונות יכולה לשווק את עצמה באמצעות האינטרנט

Leave a Reply Cancel Reply

Your email address will not be published.

The Latest News

  • שיווק ומיתוג באינטרנט – הדור הבא ינואר 10, 2021
  • פרסום בטיק טוק (TikTok) יוני 9, 2020
  • מהו קידום לוקאלי וכיצד זה עובד? מאי 6, 2020
  • מה הסוד הגדול שכל הגורואים מסתירים ממך? אפריל 23, 2020
  • איך לבנות ניוזלטר בצורה נכונה אפריל 20, 2020
  • טעויות שבעלי אתרים עושים באתר שלהם – חלק א’ אפריל 16, 2020

Follow Us

Facebook 0Fans
Youtube 0Subscriber
  • Latest
  • Popular
  • Comments
  • שיווק ומיתוג באינטרנט – הדור הבא
    ינואר 10, 2021שיווק ומיתוג באינטרנט – הדור הבא
  • פרסום בטיק טוק (TikTok)
    יוני 9, 2020פרסום בטיק טוק (TikTok)
  • מהו קידום לוקאלי וכיצד זה עובד?
    מאי 6, 2020מהו קידום לוקאלי וכיצד זה עובד?
  • מי צריך לכתוב עבורכם את התוכן ברשתות החברתיות?
    ספטמבר 28, 2016מי צריך לכתוב עבורכם את התוכן ברשתות החברתיות?
  • ערוצי שיווק דיגיטלי
    נובמבר 1, 2017ערוצי שיווק דיגיטלי
  • שיווק באינטרנט – מה חשיבותו?
    יוני 20, 2017שיווק באינטרנט – מה חשיבותו?
  • 4 שנים agoאיציק עגם on שיווק באינטרנט – טעויות נפוצות שכדאי להימנע מהן

    מסכים איתך בקשר לחוסר מדידת לידים (המרות), היו לי מספר...

  • 5 שנים agoאור ממן on מילוי סקרים תמורת כסף – כסף טוב או בזבוז זמן?

    הי אני חושב שמילוי סקרים זה נחמד - אבל זה...

  • 5 שנים agoניסים אוחנה on 4 עקרונות המנחים בקידום אתרים

    היי hackerman מדובר בכתבה ישנה יחסית, אולם אני עדיין מכיר...

Most Popular

No shared posts

מרקטינג פוסט הנו מגזין לשיווק ופרסום באינטרנט. באתר תוכלו למצוא מאמרים, סרטונים, ספרים, קורסים, ראיונות עם מומחים ועוד ידע רב שלא יסולא בפז. מוזמנים גם להצטרף אלינו בפייסבוק וביוטיוב לפרגן לנו, להשתתף בפעילויות ולזכות בפרסים!

פרגנו בלייק 🙂

מאמרים פופולריים

  • מי צריך לכתוב עבורכם את התוכן ברשתות החברתיות?
    ספטמבר 28, 2016מי צריך לכתוב עבורכם את התוכן ברשתות החברתיות?
  • ערוצי שיווק דיגיטלי
    נובמבר 1, 2017ערוצי שיווק דיגיטלי
  • שיווק באינטרנט – מה חשיבותו?
    יוני 20, 2017שיווק באינטרנט – מה חשיבותו?
  • איך לשפר את חוויית המשתמש באתר שלכם בשנת 2020?
    ינואר 14, 2020איך לשפר את חוויית המשתמש באתר שלכם בשנת 2020?

עמודים חשובים

  • תנאי שימוש ופרטיות
  • פרסום במגזין
  • חנות המגזין
  • תוכן פרימיום
  • המגזין בפייסבוק
  • קהילת המומחים
  • המגזין ביוטיוב
  • צור קשר

יצירת קשר מהירה

Thank You!
Your message has been sent successfully.

Send Message
מרקטינג פוסט © 2012-2020 MarketingPost.co.il